[BP-00] Wielka Księga Promocji w Internecie

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Cały pakiet szkoleniowy dostępny przez internet (15,5 godz.)
  • Bonus: mapa myśli z całego cyklu szkoleniowego w formacie SWF (flash) i interaktywnym PDF!
  • Bonus: nagrania MP3 ze wszystkich wideo!

Cena: 997 zł

Kup teraz

 

[BP-01] Wstęp

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak

Cena: 997 zł

Kup teraz

 

[BP-02] Badanie rynku. Jak poznać swojego klienta i skłonić go do ujawnienia swoich potrzeb?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • W jaką pułapkę można wpaść myśląc, że znamy potrzeby naszych klientów
  • O jakie kwestie powinno pytać się klientów?
  • Przykład: w jaki sposób zrobiliśmy badanie rynku poprzez komentarze na blogu
  • Gotowy szablon: mail, którego możesz wysłać do klientów, aby powiedzieli Ci, czego potrzebują
  • Dlaczego warto zbierać dane o klientach na blogu?
  • Jakimi zasadami należy się kierować konstruując ankietę
  • Na co uważać obiecując prezenty za wypełnienie ankiety
  • Jak zarobić pieniądze promując swoją własną ankietę
  • Jakie rodzaje prezentów i nagród za wypełnienie ankiety są najbardziej motywujące?

Cena: 47 zł

Kup teraz

 

[BP-03] Jakie są formy reklamy internetowej?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Od czego warto zacząć reklamowanie się w internecie?
  • Gdzie zawsze możesz znaleźć zestawienie najbardziej aktualnych form reklamy internetowej?
  • Z czego składa się strategia reklamy w internecie (nie zaczyna się od ustalenia formy reklamowej!)
  • Krótkie omówienie systemu reklamowego FaceBook. Kiedy warto próbować promować się na Facebooku?
  • Krótkie omówienie systemu reklamowego YouTube.
  • Jak mała firma może wejść ze swoją reklamą na YouTube?
  • Czym jeszcze, poza linkami sponsorowanymi, jest reklama kontekstowa?

Cena: 27 zł

Kup teraz

 

[BP-04] Jak wiele metod reklamy internetowej stosować?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Jak warto podejść do reklamy internetowej i od czego zacząć, jeśli wcześniej się nie reklamowaliśmy?
  • Co zrobić, aby zwiększyć skalę działalności, kiedy firma odnajdzie i opanuje określoną metodę promocji?
  • Główne wnioski z Critical Chain Project Management.
  • Dlaczego warto realizować tylko jeden projekt (lub opanowywać jedną metodę promocji) na raz?

Cena: 47 zł

Kup teraz

 

[BP-05] Czy trzeba pozycjonować się w Google, aby zaistnieć w internecie?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Przykład: Jak strona internetowa może się sama wypozycjonować bez linków przychodzących?
  • Czym różnią się od siebie frazy kluczowe i które mogą wygenerować sprzedaż z większym prawdopodobieństwem?
  • W jakich przypadkach SEO słabo działa?
  • Jak sprawić, aby squeeze page miało szansę się wypozycjonować („SEO squeeze page”)?
  • Jak, zamiast SEO, promować się na rynkach, gdzie klienci nie szukają w Google Twoich produktów?
  • Jak, za pomocą narzędzia fraz kluczowych Google, sprawdzić czy ludzie szukają naszego produktu w Google?
  • Cena: 37 zł

    Kup teraz

 

[BP-06] Jak wpłynąć na pozycję strony w wyszukiwarce Google?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Jakie 4 główne czynniki wewnątrz serwisu internetowego wpływają na pozycję w Google? (+ przykłady)
  • Od czego zależą wyniki wyszukiwania w Google Images?
  • Jak Google widzi stronę internetową?
  • Jakie czynniki zewnętrzne wpływają na pozycję strony w Google – i jak na nie wpłynąć?
  • Na co uważać linkując ze sobą strony internetowe?
  • Co to są precle i jak je wykorzystać?

Cena: 37 zł

Kup teraz

 

[BP-07] Gdzie się reklamować? Budowa mediaplanu.

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Z czego składa się mediaplan?
  • Gotowa procedura opracowania mediaplanu krok po kroku.
  • Jakie parametry mediów reklamowych powinniśmy sprawdzić i o co zapytać, zanim zamówimy reklamę? (Dzięki temu zaoszczędzisz sporo pieniędzy)
  • Na jakie pułapki uważać kupując reklamę przez Allegro – a także jakie mamy szanse na oszczędności
  • Sekret reklamy dla małej firmy: w jakim jednym typie serwisów internetowych najtaniej i najefektywniej możesz się reklamować

Cena: 47 zł

Kup teraz

 

[BP-08] Jakimi metodami się reklamować?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak

Kompleksowe omówienie najważniejszych metod promocji w internecie w kontekście celów, jakie mogą one spełnić.

  • Jakich 7 celów może realizować reklama?
  • Kiedy wyznaczenie sobie danego celu ma sens?
  • Jaka metoda odpowiada jakim celom?
  • Praktyczne przykłady z naszego doświadczenia:
  • Nasz program partnerski od środka
  • Przykładowe squeeze page z nietypowego rynku
  • Wytyczne do opracowania kampanii wirusowej
  • Jak kreowanie wizerunku firmy wpływa na sprzedaż
  • Mnóstwo pomysłów do wykorzystania w Twojej firmie!

Cena: 67 zł

Kup teraz

 

[BP-09] Jak wygenerować ruch na stronie?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Metody krótkofalowe i długofalowe budowania ruchu
  • Jak osiągnąć ruch na żądanie z dnia na dzień? (2 metody)
  • Na czym polega budowanie popularności serwisu internetowego
  • Przykłady kategorii popularnych serwisów
  • Co pociąga ludzi, w jaki sposób ich przyciągnąć
  • Jak sprawdzić frazy kluczowe zanim zaczniesz się pozycjonować

Cena: 27 zł

Kup teraz

 

[BP-10] Odróżnij się od konkurencji przez marketing ekspercki. Jak się promować się przez edukowanie klienta?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Dlaczego warto promować się poprzez dzielenie się wiedzą na temat naszej branży i produktu? Przykłady
  • Jaką formę może przyjąć przekazywana klientom wiedza?
  • Jak łatwo mnożyć różne media i formy przekazywanej wiedzy?
  • Dowiedz się dlaczego „jeżeli ludzie nie będą chcieli tego kupić, to nie będą tego chcieli nawet za darmo”
  • Jak zewaluować nasz pomysł na marketing ekspercki? Jakie są kryteria oceny pomysłu?
  • Jak stworzyć darmowy produkt informacyjny? Zbiór praktycznych pomysłów
  • W jaki sposób rozdawać nasz produkt informacyjny za darmo, aby się wypromować?

[hana-flv-player width="550" autoplay="true" video='http://www.strategie-rozwoju.pl/szkolenia/BP/video/Biblia_promocji_10_20100510.flv' /]

Cena: 47 zł

Kup teraz

 

[BP-11] Co ma najlepszy stosunek ceny do efektów w reklamie i promocji internetowej?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Jakie metody są najlepsze w kreowaniu wizerunku, a jakie w osiąganiu konkretnego efektu?
  • Na co się nastawić, jeśli chcemy osiągnąć szybki efekt, a na co, jeśli chcemy budować firmę długofalowo?
  • Co to jest „GRP” i dlaczego trzeba myśleć jego kategoriami przy kreowaniu marki firmy?
  • Dlaczego ruch z bannerów będzie niższej jakości niż z mailingu?
  • Studium przypadku kursu „Uwolnij Swoją Firmę”
  • Co to jest „czasopieniądz” i dlaczego tak naprawdę określa cenę marketingu internetowego?
  • Co konkretnie sprawdzać doskonaląc swoje metody promocji?
  • Co to jest „system trackingowy” i dlaczego warto go stosować?

Cena: 27 zł

Kup teraz

 

[BP-12] Jak reklamować stronę squeeze page?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Na czym polega płacenie partnerom za rejestracje, jakie są szanse i zagrożenia?
  • Jak wysłać komuś squeeze page mailem? (2 sposoby)
  • Jakie dane zbierać i jak sprawdzać gdzie warto reklamować nasze squeeze page?
  • Na co uważać promując squeeze page za pomocą linków sponsorowanych? Czy to nie jest niemożliwe?

Cena: 27 zł

Kup teraz

 

[BP-13] Jak reklamować i promować bloga?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • 3 konkretne metody promowania bloga, jeśli nie mamy jeszcze pieniędzy na reklamę
  • Wskazówki na co zwracać uwagę i czego NIE robić
  • Przykłady dobrze skonstruowanych i prowadzonych blogów

Cena: 17 zł

Kup teraz

 

[BP-14] Czy prośby o zgodę na wysłanie informacji (albo zaproszenie do współpracy) to SPAM?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Analiza, wnioski, ryzyka i zagrożenia z ustawy nt. niezamówionej informacji handlowej
  • Jak na to patrzą inne instytucje i ludzie w praktyce
  • Jakie są metody alternatywne do wysyłania próśb o zgodę na wysyłanie informacji?

Cena: 17 zł

Kup teraz

 

[BP-15] Jaką konkurencję ma AdWords – gdzie jeszcze można się promować za pomocą linków sponsorowanych?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Konkurencja w Adwords dla samego Adwords :-)
  • 6 alternatywnych systemów reklamowych
  • Dlaczego warto wypróbować inne systemy?

Cena: 17 zł

Kup teraz

 

[BP-16] Czy istnieje ryzyko, że wrzucę 1000 zł w linki sponsorowane i od razu zostaną one wyklikane?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • W jaki sposób Google Adwords zarządza Twoim budżetem na reklamę?
  • Jakie są 2 sposoby ściągania przez Google pieniędzy od Ciebie? Wybierz sam
  • Przykład na żywo gdzie i jak to ustawić w systemie Adwords
  • Za co możemy płacić, jeśli nie chcemy płacić za kliknięcia

Cena: 9 zł

Kup teraz

 

[BP-17] Czy osoba fizyczna może reklamować się w Adwords?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak

Ogólne omówienie:

  • Jakie są konsekwencje podatkowe (VAT)?
  • Co ryzykujesz zaznaczając, że nie jesteś firmą?

Cena: 1 zł

Kup teraz

 

[BP-18] Czy wysoka pozycja w wyszukiwarce Google jest zależna od języka programowania?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Czym się różnią od siebie języki programowania i w jaki sposób wpływają na pozycję strony?
  • Jak rozpoznać w jakim języku programowania napisana jest strona internetowa i kiedy jest to niemożliwe?
  • W jaki sposób Google patrzy na Twoją stronę internetową? (Przykłady)
  • Na co uważać, tworząc stronę internetową, aby Google mogło ją przeczytać i zaindeksować?

Cena: 9 zł

Kup teraz

 

[BP-19] Czy warto stosować long tail zamiast pozycjonowania na trudne frazy?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Jak odróżnić frazę long tail od ogólnych fraz?
  • Jak się wypozycjonować na frazy ogólne poprzez long-tail?
  • Gdzie warto uczyć się więcej nt. pozycjonowania?

Cena: 7 zł

Kup teraz

 

[BP-20] Czy domeny z literówkami, np. Masza-Klasa.pl, są legalne?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Konkretne statystyki ile mieliśmy wejść z danej domeny
  • Studium przypadku domen Kalmatron.pl i Microsoft.pl
  • W jakim zakresie domeny są chronione prawnie?

Cena: 7 zł

Kup teraz

 

[BP-21] Public relations w internecie. Jak sprawić, żeby serwisy i blogi pisały o nas?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Jakie są cele public relations – czego możemy się spodziewać?
  • Dlaczego celem firmy nie może być oszczędzanie pieniędzy?
  • Jaki jest prawdziwy koszt budowania popularności przez public relations?
  • Studium przypadku zorganizowanej przez nas konferencji prasowej w Warszawie
  • Czym muszą cechować się nasze komunikaty, aby inne media chciały o nich napisać?
  • Co jest medialne, co wzbudza zainteresowanie?
  • Gdzie można masowo rozsyłać informacje prasowe?
  • Czy jedna notka prasowa może wykreować Twoją firmę?
  • Jak podejść do public relations strategicznie?

Cena: 37 zł

Kup teraz

 

[BP-22] Jakie elementy powinny się znaleźć na stronie internetowej?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Od czego przede wszystkim zależą elementy, które umieszczamy w serwisie internetowym?
  • Na czym polega zjawisko „rozdrabniania skuteczności”?
  • Perspektywa klienta. Jaki jest efekt psychologiczny publikowania rozmaitych dodatków na stronie internetowej?
  • Jaki jest konieczny warunek, który musi spełnić strona, aby warto było na niej publikować wiele elementów? Przykłady
  • Jak określić cel strony internetowej?
  • W jaki sposób sprawdzić, które elementy poprawiają skuteczność strony internetowej?
  • Jakie elementy warto rozważyć, aby znalazły się na naszej stronie? Przykłady
  • Jak zwiększyć sprzedaż na swojej stronie internetowej – produktowej lub w sklepie?

Cena: 37 zł

Kup teraz

 

[BP-23] Jakimi narzędziami można stworzyć serwis internetowy, który ma szansę stać się serwisem wirusowym?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Jak opracować plan kreacji wirusowej?
  • Co w ogóle jest wirusowe? Kryteria wirusowości.
  • Co to jest „wirusowość systemowa” i jak ją wykorzystać?
  • Jak zamienić choćby ebooka w serwis zamknięty, otwierający przed nami możliwość promocji innych produktów i usług?
  • Gotowe, darmowe narzędzie do wirusowych stron internetowych

Cena: 27 zł

Kup teraz

 

[BP-24] Jak promować i sprzedawać produkty w sklepie internetowym? Studium przypadku sklepu z zabawkami drewnianymi.

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Z czego składa się konwersja w sklepie – gdzie tracimy kupujących?
  • Jakie elementy marketingu są odpowiedzialne za sprzedaż w sklepie?
  • Studium przypadku i analiza użyteczności sklepu Pentomino
  • Na czym polega psychologiczny efekt „przeładowania mózgu” u klienta i dlaczego zmniejsza sprzedaż
  • Nietypowy pomysł na indywidualne doradztwo w sklepie internetowym
  • Na co trzeba koniecznie uważać zlecając projekt graficzny na własną rękę

Cena: 47 zł

Kup teraz

 

[BP-25] Jak promować w internecie produkty sprzedawane zwykle tylko na spotkaniu osobistym z klientem

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Branże finansowe, ubezpieczeniowe, usługi telefonii komórkowej, telewizji cyfrowej, pozycjonowania SEO, usług rekrutacyjnych, szkoleniowych itp.
  • Studium przypadku – analizujemy jak klienci myślą o naszym produkcie finansowym – na przykładzie ubezpieczeń.
  • Jak stworzyć system zdobywania klientów z polecenia
  • Jak stworzyć pożądane przez klientów produkty będąc jedynie dystrybutorem produktu finansowego
  • Jak pozyskiwać klientów wprost z internetu
  • Jak konwertować zapytania na klientów
  • Kluczowe rozróżnienie aby dyskutowanie na forum zaczęło działać

Cena: 47 zł

Kup teraz

 

[BP-26] Co zrobić, jeśli konkurencja podszywa się pod Twój wizerunek i kopiuje Twoje pomysły?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Co widzi Twoja konkurencja, a co możesz zrobić w ukryciu?
  • 5 i więcej kategorii działań marketingowych, które powinieneś wykorzystywać, a których konkurencja nigdy nie będzie w stanie w pełni zrozumieć i skopiować

Cena: 37 zł

Kup teraz

 

[BP-27] Co robić, jeśli ludzie mało czytają, chcą widzieć, a niekoniecznie czytać?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Nagranie zmieniające mentalność i sposób myślenia!
  • Analiza – czy to prawda, że ludzie nie chcą czytać?
  • Co ludzie faktycznie czytają i chcą dalej czytać?
  • Czego ludzie NIE czytają i nie będą nigdy czytać?
  • Jak zaprojektować tekst, który będzie czytany?
  • Jak najtaniej i najprościej nauczyć się pisania?

Cena: 17 zł

Kup teraz

 

[BP-28] Co robić z nadmiarem pomysłów?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Kto najczęściej ma problem nadmiaru pomysłów? (Zrozum kim naprawdę jesteś)
  • W jaki sposób myśleć – i jakie pytanie sobie zadawać – aby problem nadmiaru pomysłów i projektów się skończył?
  • Jak zastosować GTD na 2 specjalne sposoby, by pomysły przestały hamować Twój rozwój?
  • Na jaką pułapkę planowania trzeba szczególnie uważać?
  • Jak zarządzać swoimi pomysłami
  • Co zrobić, aby pomysły zaczęły dojrzewać, aby stawały się coraz lepsze i bardziej trafione

Cena: 27 zł

Kup teraz

 

[BP-29] Jak być cierpliwym i wytrwałym wobec efektów w biznesie?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Na jaką pułapkę trzeba uważać, jeśli dopiero zaczynamy budować nowy biznes?
  • Czy lepiej planować duże, wspaniałe i motywujące cele, czy realistyczne i konserwatywne – i dlaczego?
  • Jak podejść do celów, jak o nich myśleć, aby być szczęśliwym i osiągnąć sukces?
  • Co jest główym zabójcą sukcesu?
  • Dlaczego samo doświadczenie może być totalnie bezwartościowe – i co naprawdę wzbogaca Twoją perspektywę?
  • Na czym polega koncepcja „zanurzenia” i jak wpłynie na Twoje życie?

Cena: 17 zł

Kup teraz

 

[BP-30] Jak odwrócić uwagę od wysokiej ceny produktu?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Kiedy ujawniać cenę w sprzedaży bezpośredniej, nawet jeśli klient o nią pyta?
  • Od czego zacząć rozmowy z klientem?
  • Jak ułożyć w firmie etapy procesu sprzedaży, aby zwielokrotnić skuteczność pozyskiwania klientów?
  • Jak stworzyć silną ofertę uniezależnioną od ceny?
  • 10 metod na wzbudzanie emocji: niech Twój klient kupuje z pełnym przekonaniem do oferty, a nie tylko na bazie ceny
  • 6 metod na zwiększenie zaufania klienta do Twojej firmy
  • 6 sposobów na umiejętne przedstawienie ceny
  • Jakie strategiczne pytania trzeba sobie zadać, jeśli masz ceny znacznie wyższe niż konkurencja – i klienci nie chcą przez to kupować
  • Poziom: Zaawansowani

Cena: 87 zł

Kup teraz

 

[BP-31] Co zrobić, aby klient nie szukał dalej i zdecydował się na nas?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Jakie są typy klientów i czym się charakteryzują? (Zrozum, z kim masz do czynienia)
  • 3 sposoby na to, aby Twojej firmy nie dało się porównać z konkurencją

Cena: 27 zł

Kup teraz

 

[BP-32] Jak odróżnić się od konkurencji?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • 7 sposobów na to, aby się wyróżnić
  • Dlaczego nie musisz wcale być kreatywny, aby się wyróżnić
  • Studium przypadku firmy przemysłowej In-Tech

Cena: 17 zł

Kup teraz

 

[BP-33] Jak nawiązać interakcję z klientem w internecie?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • 7 metod, aby nawiązać interakcję z klientami bez użycia agencji interaktywnej i czasem wręcz za darmo
  • Jedno kluczowe kryterium decydujące o tym, czy nawiążesz interakcję poprzez swoją komunikację
  • Co trzeba ustalić przed rozpoczęciem interakcji z klientami, aby nie zmarnować swojego czasu – 2 kluczowe kwestie

Cena: 17 zł

Kup teraz

 

[BP-34] Jaką formę komunikacji zastosować, aby odwiedzający zostawiali ślad po sobie

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • 4 główne metody na zwiększenie aktywności użytkowników
  • Jak wynagradzać ludzi za aktywność?
  • Jak wzbudzać emocje, aby ludzie chcieli komentować?

Cena: 7 zł

Kup teraz

 

[BP-35] Jak zmotywować do zaangażowania się we wspólne projekty

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Jak należy myśleć o nawiązywaniu współpracy, aby diametralnie zwiększyć skuteczność (klucz!)
  • Jak argumentować, aby ludzie chcieli nawiązywać z Tobą współpracę
  • Nad czym się zastanowić, zanim wciągniesz ludzi w swój projekt (szybki test, czy Twój projekt ma w ogóle sens)

Cena: 7 zł

Kup teraz

 

[BP-36] Jak uwiarygodnić swoją firmę na tle innych i wzbudzić zaufanie

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Lista kontrolna aż 18 potężnych metod na wiarygodność wraz z dokładnym omówieniem
  • Główne obiekcje klientów hamujące Twoją sprzedaż – musisz je rozwiać, aby klienci kupowali
  • Studium przypadku 4 naszych klientów – budowa wizerunku wzbudzającego wiarygodność

Cena: 47 zł

Kup teraz

 

[BP-37] Jak osiągnąć dobrze zaprojektowaną witrynę z wysokim usability?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Jak uniknąć „onanizmu użytecznościowego” zadając sobie przed zaprojektowaniem strony jedno kluczowe pytanie!
  • Na co uważać angażując grafików i copywriterów na własną rękę
  • Dwa rodzaje narzędzi, za pomocą których możesz zwiększyć usability
  • Jak zabrać się za projektowanie strony internetowej krok po kroku – przygotuj kluczową dokumentację zanim zainwestujesz pieniądze w projekt!
  • Jak zaprojektować makietę strony internetowej? Z jakich narzędzi korzystać?

Cena: 67 zł

Kup teraz

 

[BP-38] Jakie słowa i wyrażenia wywierają w reklamie największy wpływ

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Kilkadziesiąt słów wzbudzających emocje i zwiększających skuteczność sprzedaży!
  • Zanurz się w nich, aby w naturalny sposób wyrobić sobie wrażliwość na skuteczne teksty reklamowe i lepiej pisać
  • Jakie kategorie wyrażeń wpływają na dynamiczny wzrost skuteczności reklamy?
  • Jak pisać, aby klient pragnął u Ciebie kupić?

Cena: 17 zł

Kup teraz

 

[BP-39] Jak się przygotować do tworzenia tekstów reklamowych (przygotowując je samemu, zlecając copywriterowi lub agencji reklamowej)

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Na co uważać przy określaniu i opisywaniu swojej grupy docelowej
  • Praktyczne przykłady – jak to się przekłada na tekst reklamowy?
  • Jak opisać i określić produkt, aby łatwiej go było sprzedać
  • Charakter tekstu – 3 różne kategorie stylu do osiągnięcia różnych efektów

[hana-flv-player width="550" autoplay="true" video='http://www.strategie-rozwoju.pl/szkolenia/BP/video/Biblia_promocji_39_20100513.flv' /]

Cena: 27 zł

Kup teraz

 

[BP-40] Jak zachęcić ludzi do czytania o czymś, czego nie znają?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Kilka prostych metod na wzbudzenie zainteresowania
  • Jak spojrzeć na początek naszego tekstu, aby podnieść sobie poprzeczkę i wzbudzić więcej zainteresowania? Test Davida Ogilvy’ego
  • Przykłady skutecznych tekstów reklamowych

Cena: 7 zł

Kup teraz

 

[BP-41] Jak zwracać się do klienta – oficjalnie czy per Ty?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Ostateczne rozstrzygnięcie spornej kwestii z punktu widzenia psychologii umysłu podświadomego i skuteczności sprzedaży
  • Dlaczego stosujemy poszczególne sposoby komunikacji – zrozum pułapki swojego myślenia
  • Jak się nastawić przy pisaniu maila, oferty czy reklamy, aby zwiększyć skuteczność

Cena: 7 zł

Kup teraz

 

[BP-42] Jak wyróżnić się w mailach?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Jedna najprostsza metoda na wzbudzenie emocji w 5 sekund :-)
  • Kluczowe kryteria, abyś pisał w sposób wyróżniający się
  • Studium przypadku: przykład perswazyjnego maila reklamowego

Cena: 7 zł

Kup teraz

 

[BP-43] Co wpływa na sukces promocji internetowej?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Od czego zacząć promocję w internecie i na jakim celu należy się skoncentrować, aby rozwinąć firmę?
  • Co musisz koniecznie zrobić przed promocją, aby faktycznie odniosła ona skutek?
  • Od czego zależy skuteczność reklamy (poza samą reklamą)?

Cena: 5 zł

Kup teraz

 

[BP-44] Jak zebrać czytelników na naszą listę adresową?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Podsumowanie metod, za pomocą których promujemy zapis na listę mailingową.
  • Jakiej skuteczności można się spodziewać po mailingu promującym zapis na listę mailingową?
  • Jak policzyć, ile kosztował nas 1 adres email zapisany na listę
  • Jakimi metodami można zmniejszyć straty na poszczególnych etapach rejestracji, skracając proces zapisu na biuletyn?
  • Wiele praktycznych przykładów z różnych firm!

Cena: 7 zł

Kup teraz

 

[BP-45] Jak promować produkty mało znane lub nieznane?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Czym charakteryzuje się rynek produktów mało znanych – bądź świadomy problemów, z którymi musisz się zmierzyć, aby je przezwyciężyć
  • 3 klucze do osiągnięcia zwycięstwa z produktem mało znanym
  • 8 metod do wykorzystania, aby sprzedać produkt mało znany – i jak je zrealizować w praktyce
  • Czym można zainteresować ludzi, żeby następnie zainteresowali się Twoim produktem
  • Jak tworzyć materiały marketingowe – na co zwrócić uwagę, aby faktycznie wzbudziły zainteresowanie

Cena: 7 zł

Kup teraz

 

[BP-46] Jak oszacować efekt przed rozpoczęciem kampanii?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Przykłady i konkretne dane z naszych kampanii mailingu wewnętrznego, zewnętrznego i linków sponsorowanych: zdobądź poglądowe dane czego można spodziewać się w swoich własnych kampaniach.
  • Dlaczego ruch z linków sponsorowanych może być niższej jakości niż z mailingu?
  • Jak policzyć ile pieniędzy może przynieść kampania?
  • Czym się różni strategia tradycyjna i strategia naukowa w kampanii reklamowej – i którą w jakich wypadkach lepiej zastosować?
  • Jakie różne dane możemy mierzyć jako efekt kampanii reklamowej?
  • Kluczowe zasady przy realizowaniu kampanii reklamowej w małej firmie
  • Jak faktycznie należy myśleć o różnicach w skuteczności kampanii reklamowej (czy różnica między 3,5% a 2,7% to dużo czy mało?)

Cena: 9 zł

Kup teraz

 

[BP-47] Jak zdobywać klientów z polecenia?

Dodano w kategorii Wielka Księga Promocji w Internecie przez Piotr Michalak
  • Dla zaawansowanych!
  • Pierwszy krok potrzebny, aby prośba o polecenia w ogóle zadziałała
  • „Odwrócenie wektorka” czyli jak sprawić, aby to klient prosił Cię o to, byś obsłużył jego znajomych?
  • W jaki sposób zmotywować klienta, by dał nam wiele rekomendacji – metody psychologiczne i systemowe
  • Kilkadziesiąt metod na zdobywanie poleceń
  • Kiedy – na jakich etapach współpracy – można klienta prosić o polecenia? (Możesz wykorzystać kilka etapów na raz!)

Cena: 97 zł

Kup teraz