- Cały pakiet szkoleniowy dostępny przez internet (15,5 godz.)
- Bonus: mapa myśli z całego cyklu szkoleniowego w formacie SWF (flash) i interaktywnym PDF!
- Bonus: nagrania MP3 ze wszystkich wideo!
Cena: 997 zł
Cena: 997 zł
- W jaką pułapkę można wpaść myśląc, że znamy potrzeby naszych klientów
- O jakie kwestie powinno pytać się klientów?
- Przykład: w jaki sposób zrobiliśmy badanie rynku poprzez komentarze na blogu
- Gotowy szablon: mail, którego możesz wysłać do klientów, aby powiedzieli Ci, czego potrzebują
- Dlaczego warto zbierać dane o klientach na blogu?
- Jakimi zasadami należy się kierować konstruując ankietę
- Na co uważać obiecując prezenty za wypełnienie ankiety
- Jak zarobić pieniądze promując swoją własną ankietę
- Jakie rodzaje prezentów i nagród za wypełnienie ankiety są najbardziej motywujące?
Cena: 47 zł
- Od czego warto zacząć reklamowanie się w internecie?
- Gdzie zawsze możesz znaleźć zestawienie najbardziej aktualnych form reklamy internetowej?
- Z czego składa się strategia reklamy w internecie (nie zaczyna się od ustalenia formy reklamowej!)
- Krótkie omówienie systemu reklamowego FaceBook. Kiedy warto próbować promować się na Facebooku?
- Krótkie omówienie systemu reklamowego YouTube.
- Jak mała firma może wejść ze swoją reklamą na YouTube?
- Czym jeszcze, poza linkami sponsorowanymi, jest reklama kontekstowa?
Cena: 27 zł
- Jak warto podejść do reklamy internetowej i od czego zacząć, jeśli wcześniej się nie reklamowaliśmy?
- Co zrobić, aby zwiększyć skalę działalności, kiedy firma odnajdzie i opanuje określoną metodę promocji?
- Główne wnioski z Critical Chain Project Management.
- Dlaczego warto realizować tylko jeden projekt (lub opanowywać jedną metodę promocji) na raz?
Cena: 47 zł
- Przykład: Jak strona internetowa może się sama wypozycjonować bez linków przychodzących?
- Czym różnią się od siebie frazy kluczowe i które mogą wygenerować sprzedaż z większym prawdopodobieństwem?
- W jakich przypadkach SEO słabo działa?
- Jak sprawić, aby squeeze page miało szansę się wypozycjonować („SEO squeeze page”)?
- Jak, zamiast SEO, promować się na rynkach, gdzie klienci nie szukają w Google Twoich produktów?
- Jak, za pomocą narzędzia fraz kluczowych Google, sprawdzić czy ludzie szukają naszego produktu w Google?
Cena: 37 zł
- Jakie 4 główne czynniki wewnątrz serwisu internetowego wpływają na pozycję w Google? (+ przykłady)
- Od czego zależą wyniki wyszukiwania w Google Images?
- Jak Google widzi stronę internetową?
- Jakie czynniki zewnętrzne wpływają na pozycję strony w Google – i jak na nie wpłynąć?
- Na co uważać linkując ze sobą strony internetowe?
- Co to są precle i jak je wykorzystać?
Cena: 37 zł
- Z czego składa się mediaplan?
- Gotowa procedura opracowania mediaplanu krok po kroku.
- Jakie parametry mediów reklamowych powinniśmy sprawdzić i o co zapytać, zanim zamówimy reklamę? (Dzięki temu zaoszczędzisz sporo pieniędzy)
- Na jakie pułapki uważać kupując reklamę przez Allegro – a także jakie mamy szanse na oszczędności
- Sekret reklamy dla małej firmy: w jakim jednym typie serwisów internetowych najtaniej i najefektywniej możesz się reklamować
Cena: 47 zł
Kompleksowe omówienie najważniejszych metod promocji w internecie w kontekście celów, jakie mogą one spełnić.
- Jakich 7 celów może realizować reklama?
- Kiedy wyznaczenie sobie danego celu ma sens?
- Jaka metoda odpowiada jakim celom?
- Praktyczne przykłady z naszego doświadczenia:
- Nasz program partnerski od środka
- Przykładowe squeeze page z nietypowego rynku
- Wytyczne do opracowania kampanii wirusowej
- Jak kreowanie wizerunku firmy wpływa na sprzedaż
- Mnóstwo pomysłów do wykorzystania w Twojej firmie!
Cena: 67 zł
- Metody krótkofalowe i długofalowe budowania ruchu
- Jak osiągnąć ruch na żądanie z dnia na dzień? (2 metody)
- Na czym polega budowanie popularności serwisu internetowego
- Przykłady kategorii popularnych serwisów
- Co pociąga ludzi, w jaki sposób ich przyciągnąć
- Jak sprawdzić frazy kluczowe zanim zaczniesz się pozycjonować
Cena: 27 zł
- Dlaczego warto promować się poprzez dzielenie się wiedzą na temat naszej branży i produktu? Przykłady
- Jaką formę może przyjąć przekazywana klientom wiedza?
- Jak łatwo mnożyć różne media i formy przekazywanej wiedzy?
- Dowiedz się dlaczego „jeżeli ludzie nie będą chcieli tego kupić, to nie będą tego chcieli nawet za darmo”
- Jak zewaluować nasz pomysł na marketing ekspercki? Jakie są kryteria oceny pomysłu?
- Jak stworzyć darmowy produkt informacyjny? Zbiór praktycznych pomysłów
- W jaki sposób rozdawać nasz produkt informacyjny za darmo, aby się wypromować?
[hana-flv-player width="550" autoplay="true" video='http://www.strategie-rozwoju.pl/szkolenia/BP/video/Biblia_promocji_10_20100510.flv' /]
Cena: 47 zł
- Jakie metody są najlepsze w kreowaniu wizerunku, a jakie w osiąganiu konkretnego efektu?
- Na co się nastawić, jeśli chcemy osiągnąć szybki efekt, a na co, jeśli chcemy budować firmę długofalowo?
- Co to jest „GRP” i dlaczego trzeba myśleć jego kategoriami przy kreowaniu marki firmy?
- Dlaczego ruch z bannerów będzie niższej jakości niż z mailingu?
- Studium przypadku kursu „Uwolnij Swoją Firmę”
- Co to jest „czasopieniądz” i dlaczego tak naprawdę określa cenę marketingu internetowego?
- Co konkretnie sprawdzać doskonaląc swoje metody promocji?
- Co to jest „system trackingowy” i dlaczego warto go stosować?
Cena: 27 zł
- Na czym polega płacenie partnerom za rejestracje, jakie są szanse i zagrożenia?
- Jak wysłać komuś squeeze page mailem? (2 sposoby)
- Jakie dane zbierać i jak sprawdzać gdzie warto reklamować nasze squeeze page?
- Na co uważać promując squeeze page za pomocą linków sponsorowanych? Czy to nie jest niemożliwe?
Cena: 27 zł
- 3 konkretne metody promowania bloga, jeśli nie mamy jeszcze pieniędzy na reklamę
- Wskazówki na co zwracać uwagę i czego NIE robić
- Przykłady dobrze skonstruowanych i prowadzonych blogów
Cena: 17 zł
- Analiza, wnioski, ryzyka i zagrożenia z ustawy nt. niezamówionej informacji handlowej
- Jak na to patrzą inne instytucje i ludzie w praktyce
- Jakie są metody alternatywne do wysyłania próśb o zgodę na wysyłanie informacji?
Cena: 17 zł
- Konkurencja w Adwords dla samego Adwords
- 6 alternatywnych systemów reklamowych
- Dlaczego warto wypróbować inne systemy?
Cena: 17 zł
- W jaki sposób Google Adwords zarządza Twoim budżetem na reklamę?
- Jakie są 2 sposoby ściągania przez Google pieniędzy od Ciebie? Wybierz sam
- Przykład na żywo gdzie i jak to ustawić w systemie Adwords
- Za co możemy płacić, jeśli nie chcemy płacić za kliknięcia
Cena: 9 zł
Ogólne omówienie:
- Jakie są konsekwencje podatkowe (VAT)?
- Co ryzykujesz zaznaczając, że nie jesteś firmą?
Cena: 1 zł
- Czym się różnią od siebie języki programowania i w jaki sposób wpływają na pozycję strony?
- Jak rozpoznać w jakim języku programowania napisana jest strona internetowa i kiedy jest to niemożliwe?
- W jaki sposób Google patrzy na Twoją stronę internetową? (Przykłady)
- Na co uważać, tworząc stronę internetową, aby Google mogło ją przeczytać i zaindeksować?
Cena: 9 zł
- Jak odróżnić frazę long tail od ogólnych fraz?
- Jak się wypozycjonować na frazy ogólne poprzez long-tail?
- Gdzie warto uczyć się więcej nt. pozycjonowania?
Cena: 7 zł
- Konkretne statystyki ile mieliśmy wejść z danej domeny
- Studium przypadku domen Kalmatron.pl i Microsoft.pl
- W jakim zakresie domeny są chronione prawnie?
Cena: 7 zł
- Jakie są cele public relations – czego możemy się spodziewać?
- Dlaczego celem firmy nie może być oszczędzanie pieniędzy?
- Jaki jest prawdziwy koszt budowania popularności przez public relations?
- Studium przypadku zorganizowanej przez nas konferencji prasowej w Warszawie
- Czym muszą cechować się nasze komunikaty, aby inne media chciały o nich napisać?
- Co jest medialne, co wzbudza zainteresowanie?
- Gdzie można masowo rozsyłać informacje prasowe?
- Czy jedna notka prasowa może wykreować Twoją firmę?
- Jak podejść do public relations strategicznie?
Cena: 37 zł
- Od czego przede wszystkim zależą elementy, które umieszczamy w serwisie internetowym?
- Na czym polega zjawisko „rozdrabniania skuteczności”?
- Perspektywa klienta. Jaki jest efekt psychologiczny publikowania rozmaitych dodatków na stronie internetowej?
- Jaki jest konieczny warunek, który musi spełnić strona, aby warto było na niej publikować wiele elementów? Przykłady
- Jak określić cel strony internetowej?
- W jaki sposób sprawdzić, które elementy poprawiają skuteczność strony internetowej?
- Jakie elementy warto rozważyć, aby znalazły się na naszej stronie? Przykłady
- Jak zwiększyć sprzedaż na swojej stronie internetowej – produktowej lub w sklepie?
Cena: 37 zł
- Jak opracować plan kreacji wirusowej?
- Co w ogóle jest wirusowe? Kryteria wirusowości.
- Co to jest „wirusowość systemowa” i jak ją wykorzystać?
- Jak zamienić choćby ebooka w serwis zamknięty, otwierający przed nami możliwość promocji innych produktów i usług?
- Gotowe, darmowe narzędzie do wirusowych stron internetowych
Cena: 27 zł
- Z czego składa się konwersja w sklepie – gdzie tracimy kupujących?
- Jakie elementy marketingu są odpowiedzialne za sprzedaż w sklepie?
- Studium przypadku i analiza użyteczności sklepu Pentomino
- Na czym polega psychologiczny efekt „przeładowania mózgu” u klienta i dlaczego zmniejsza sprzedaż
- Nietypowy pomysł na indywidualne doradztwo w sklepie internetowym
- Na co trzeba koniecznie uważać zlecając projekt graficzny na własną rękę
Cena: 47 zł
- Branże finansowe, ubezpieczeniowe, usługi telefonii komórkowej, telewizji cyfrowej, pozycjonowania SEO, usług rekrutacyjnych, szkoleniowych itp.
- Studium przypadku – analizujemy jak klienci myślą o naszym produkcie finansowym – na przykładzie ubezpieczeń.
- Jak stworzyć system zdobywania klientów z polecenia
- Jak stworzyć pożądane przez klientów produkty będąc jedynie dystrybutorem produktu finansowego
- Jak pozyskiwać klientów wprost z internetu
- Jak konwertować zapytania na klientów
- Kluczowe rozróżnienie aby dyskutowanie na forum zaczęło działać
Cena: 47 zł
- Co widzi Twoja konkurencja, a co możesz zrobić w ukryciu?
- 5 i więcej kategorii działań marketingowych, które powinieneś wykorzystywać, a których konkurencja nigdy nie będzie w stanie w pełni zrozumieć i skopiować
Cena: 37 zł
- Nagranie zmieniające mentalność i sposób myślenia!
- Analiza – czy to prawda, że ludzie nie chcą czytać?
- Co ludzie faktycznie czytają i chcą dalej czytać?
- Czego ludzie NIE czytają i nie będą nigdy czytać?
- Jak zaprojektować tekst, który będzie czytany?
- Jak najtaniej i najprościej nauczyć się pisania?
Cena: 17 zł
- Kto najczęściej ma problem nadmiaru pomysłów? (Zrozum kim naprawdę jesteś)
- W jaki sposób myśleć – i jakie pytanie sobie zadawać – aby problem nadmiaru pomysłów i projektów się skończył?
- Jak zastosować GTD na 2 specjalne sposoby, by pomysły przestały hamować Twój rozwój?
- Na jaką pułapkę planowania trzeba szczególnie uważać?
- Jak zarządzać swoimi pomysłami
- Co zrobić, aby pomysły zaczęły dojrzewać, aby stawały się coraz lepsze i bardziej trafione
Cena: 27 zł
- Na jaką pułapkę trzeba uważać, jeśli dopiero zaczynamy budować nowy biznes?
- Czy lepiej planować duże, wspaniałe i motywujące cele, czy realistyczne i konserwatywne – i dlaczego?
- Jak podejść do celów, jak o nich myśleć, aby być szczęśliwym i osiągnąć sukces?
- Co jest główym zabójcą sukcesu?
- Dlaczego samo doświadczenie może być totalnie bezwartościowe – i co naprawdę wzbogaca Twoją perspektywę?
- Na czym polega koncepcja „zanurzenia” i jak wpłynie na Twoje życie?
Cena: 17 zł
- Kiedy ujawniać cenę w sprzedaży bezpośredniej, nawet jeśli klient o nią pyta?
- Od czego zacząć rozmowy z klientem?
- Jak ułożyć w firmie etapy procesu sprzedaży, aby zwielokrotnić skuteczność pozyskiwania klientów?
- Jak stworzyć silną ofertę uniezależnioną od ceny?
- 10 metod na wzbudzanie emocji: niech Twój klient kupuje z pełnym przekonaniem do oferty, a nie tylko na bazie ceny
- 6 metod na zwiększenie zaufania klienta do Twojej firmy
- 6 sposobów na umiejętne przedstawienie ceny
- Jakie strategiczne pytania trzeba sobie zadać, jeśli masz ceny znacznie wyższe niż konkurencja – i klienci nie chcą przez to kupować
- Poziom: Zaawansowani
Cena: 87 zł
- Jakie są typy klientów i czym się charakteryzują? (Zrozum, z kim masz do czynienia)
- 3 sposoby na to, aby Twojej firmy nie dało się porównać z konkurencją
Cena: 27 zł
- 7 sposobów na to, aby się wyróżnić
- Dlaczego nie musisz wcale być kreatywny, aby się wyróżnić
- Studium przypadku firmy przemysłowej In-Tech
Cena: 17 zł
- 7 metod, aby nawiązać interakcję z klientami bez użycia agencji interaktywnej i czasem wręcz za darmo
- Jedno kluczowe kryterium decydujące o tym, czy nawiążesz interakcję poprzez swoją komunikację
- Co trzeba ustalić przed rozpoczęciem interakcji z klientami, aby nie zmarnować swojego czasu – 2 kluczowe kwestie
Cena: 17 zł
- 4 główne metody na zwiększenie aktywności użytkowników
- Jak wynagradzać ludzi za aktywność?
- Jak wzbudzać emocje, aby ludzie chcieli komentować?
Cena: 7 zł
- Jak należy myśleć o nawiązywaniu współpracy, aby diametralnie zwiększyć skuteczność (klucz!)
- Jak argumentować, aby ludzie chcieli nawiązywać z Tobą współpracę
- Nad czym się zastanowić, zanim wciągniesz ludzi w swój projekt (szybki test, czy Twój projekt ma w ogóle sens)
Cena: 7 zł
- Lista kontrolna aż 18 potężnych metod na wiarygodność wraz z dokładnym omówieniem
- Główne obiekcje klientów hamujące Twoją sprzedaż – musisz je rozwiać, aby klienci kupowali
- Studium przypadku 4 naszych klientów – budowa wizerunku wzbudzającego wiarygodność
Cena: 47 zł
- Jak uniknąć „onanizmu użytecznościowego” zadając sobie przed zaprojektowaniem strony jedno kluczowe pytanie!
- Na co uważać angażując grafików i copywriterów na własną rękę
- Dwa rodzaje narzędzi, za pomocą których możesz zwiększyć usability
- Jak zabrać się za projektowanie strony internetowej krok po kroku – przygotuj kluczową dokumentację zanim zainwestujesz pieniądze w projekt!
- Jak zaprojektować makietę strony internetowej? Z jakich narzędzi korzystać?
Cena: 67 zł
- Kilkadziesiąt słów wzbudzających emocje i zwiększających skuteczność sprzedaży!
- Zanurz się w nich, aby w naturalny sposób wyrobić sobie wrażliwość na skuteczne teksty reklamowe i lepiej pisać
- Jakie kategorie wyrażeń wpływają na dynamiczny wzrost skuteczności reklamy?
- Jak pisać, aby klient pragnął u Ciebie kupić?
Cena: 17 zł
- Na co uważać przy określaniu i opisywaniu swojej grupy docelowej
- Praktyczne przykłady – jak to się przekłada na tekst reklamowy?
- Jak opisać i określić produkt, aby łatwiej go było sprzedać
- Charakter tekstu – 3 różne kategorie stylu do osiągnięcia różnych efektów
[hana-flv-player width="550" autoplay="true" video='http://www.strategie-rozwoju.pl/szkolenia/BP/video/Biblia_promocji_39_20100513.flv' /]
Cena: 27 zł
- Kilka prostych metod na wzbudzenie zainteresowania
- Jak spojrzeć na początek naszego tekstu, aby podnieść sobie poprzeczkę i wzbudzić więcej zainteresowania? Test Davida Ogilvy’ego
- Przykłady skutecznych tekstów reklamowych
Cena: 7 zł
- Ostateczne rozstrzygnięcie spornej kwestii z punktu widzenia psychologii umysłu podświadomego i skuteczności sprzedaży
- Dlaczego stosujemy poszczególne sposoby komunikacji – zrozum pułapki swojego myślenia
- Jak się nastawić przy pisaniu maila, oferty czy reklamy, aby zwiększyć skuteczność
Cena: 7 zł
- Jedna najprostsza metoda na wzbudzenie emocji w 5 sekund
- Kluczowe kryteria, abyś pisał w sposób wyróżniający się
- Studium przypadku: przykład perswazyjnego maila reklamowego
Cena: 7 zł
- Od czego zacząć promocję w internecie i na jakim celu należy się skoncentrować, aby rozwinąć firmę?
- Co musisz koniecznie zrobić przed promocją, aby faktycznie odniosła ona skutek?
- Od czego zależy skuteczność reklamy (poza samą reklamą)?
Cena: 5 zł
- Podsumowanie metod, za pomocą których promujemy zapis na listę mailingową.
- Jakiej skuteczności można się spodziewać po mailingu promującym zapis na listę mailingową?
- Jak policzyć, ile kosztował nas 1 adres email zapisany na listę
- Jakimi metodami można zmniejszyć straty na poszczególnych etapach rejestracji, skracając proces zapisu na biuletyn?
- Wiele praktycznych przykładów z różnych firm!
Cena: 7 zł
- Czym charakteryzuje się rynek produktów mało znanych – bądź świadomy problemów, z którymi musisz się zmierzyć, aby je przezwyciężyć
- 3 klucze do osiągnięcia zwycięstwa z produktem mało znanym
- 8 metod do wykorzystania, aby sprzedać produkt mało znany – i jak je zrealizować w praktyce
- Czym można zainteresować ludzi, żeby następnie zainteresowali się Twoim produktem
- Jak tworzyć materiały marketingowe – na co zwrócić uwagę, aby faktycznie wzbudziły zainteresowanie
Cena: 7 zł
- Przykłady i konkretne dane z naszych kampanii mailingu wewnętrznego, zewnętrznego i linków sponsorowanych: zdobądź poglądowe dane czego można spodziewać się w swoich własnych kampaniach.
- Dlaczego ruch z linków sponsorowanych może być niższej jakości niż z mailingu?
- Jak policzyć ile pieniędzy może przynieść kampania?
- Czym się różni strategia tradycyjna i strategia naukowa w kampanii reklamowej – i którą w jakich wypadkach lepiej zastosować?
- Jakie różne dane możemy mierzyć jako efekt kampanii reklamowej?
- Kluczowe zasady przy realizowaniu kampanii reklamowej w małej firmie
- Jak faktycznie należy myśleć o różnicach w skuteczności kampanii reklamowej (czy różnica między 3,5% a 2,7% to dużo czy mało?)
Cena: 9 zł
- Dla zaawansowanych!
- Pierwszy krok potrzebny, aby prośba o polecenia w ogóle zadziałała
- „Odwrócenie wektorka” czyli jak sprawić, aby to klient prosił Cię o to, byś obsłużył jego znajomych?
- W jaki sposób zmotywować klienta, by dał nam wiele rekomendacji – metody psychologiczne i systemowe
- Kilkadziesiąt metod na zdobywanie poleceń
- Kiedy – na jakich etapach współpracy – można klienta prosić o polecenia? (Możesz wykorzystać kilka etapów na raz!)
Cena: 97 zł
Najnowsze komentarze