• Jakie metody są najlepsze w kreowaniu wizerunku, a jakie w osiąganiu konkretnego efektu?
  • Na co się nastawić, jeśli chcemy osiągnąć szybki efekt, a na co, jeśli chcemy budować firmę długofalowo?
  • Co to jest "GRP" i dlaczego trzeba myśleć jego kategoriami przy kreowaniu marki firmy?
  • Dlaczego ruch z bannerów będzie niższej jakości niż z mailingu?
  • Studium przypadku kursu "Uwolnij Swoją Firmę"
  • Co to jest "czasopieniądz" i dlaczego tak naprawdę określa cenę marketingu internetowego?
  • Co konkretnie sprawdzać doskonaląc swoje metody promocji?
  • Co to jest "system trackingowy" i dlaczego warto go stosować?

Cena: 27 zł

Kup teraz
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>