• Jakie są cele public relations - czego możemy się spodziewać?
  • Dlaczego celem firmy nie może być oszczędzanie pieniędzy?
  • Jaki jest prawdziwy koszt budowania popularności przez public relations?
  • Studium przypadku zorganizowanej przez nas konferencji prasowej w Warszawie
  • Czym muszą cechować się nasze komunikaty, aby inne media chciały o nich napisać?
  • Co jest medialne, co wzbudza zainteresowanie?
  • Gdzie można masowo rozsyłać informacje prasowe?
  • Czy jedna notka prasowa może wykreować Twoją firmę?
  • Jak podejść do public relations strategicznie?

Cena: 37 zł

Kup teraz
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>