• Na co uważać przy określaniu i opisywaniu swojej grupy docelowej
  • Praktyczne przykłady - jak to się przekłada na tekst reklamowy?
  • Jak opisać i określić produkt, aby łatwiej go było sprzedać
  • Charakter tekstu - 3 różne kategorie stylu do osiągnięcia różnych efektów
<--more--> [hana-flv-player width="550" autoplay="true" video='http://www.strategie-rozwoju.pl/szkolenia/BP/video/Biblia_promocji_39_20100513.flv' /]

Cena: 27 zł

Kup teraz
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>