Kompleksowe omówienie najważniejszych metod promocji w internecie w kontekście celów, jakie mogą one spełnić.
  • Jakich 7 celów może realizować reklama?
  • Kiedy wyznaczenie sobie danego celu ma sens?
  • Jaka metoda odpowiada jakim celom?
  • Praktyczne przykłady z naszego doświadczenia:
  • Nasz program partnerski od środka
  • Przykładowe squeeze page z nietypowego rynku
  • Wytyczne do opracowania kampanii wirusowej
  • Jak kreowanie wizerunku firmy wpływa na sprzedaż
  • Mnóstwo pomysłów do wykorzystania w Twojej firmie!

Cena: 67 zł

Kup teraz
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>