• Dla zaawansowanych!
  • Pierwszy krok potrzebny, aby prośba o polecenia w ogóle zadziałała
  • "Odwrócenie wektorka" czyli jak sprawić, aby to klient prosił Cię o to, byś obsłużył jego znajomych?
  • W jaki sposób zmotywować klienta, by dał nam wiele rekomendacji - metody psychologiczne i systemowe
  • Kilkadziesiąt metod na zdobywanie poleceń
  • Kiedy - na jakich etapach współpracy - można klienta prosić o polecenia? (Możesz wykorzystać kilka etapów na raz!)

Cena: 97 zł

Kup teraz
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>