• Przykłady i konkretne dane z naszych kampanii mailingu wewnętrznego, zewnętrznego i linków sponsorowanych: zdobądź poglądowe dane czego można spodziewać się w swoich własnych kampaniach.
  • Dlaczego ruch z linków sponsorowanych może być niższej jakości niż z mailingu?
  • Jak policzyć ile pieniędzy może przynieść kampania?
  • Czym się różni strategia tradycyjna i strategia naukowa w kampanii reklamowej - i którą w jakich wypadkach lepiej zastosować?
  • Jakie różne dane możemy mierzyć jako efekt kampanii reklamowej?
  • Kluczowe zasady przy realizowaniu kampanii reklamowej w małej firmie
  • Jak faktycznie należy myśleć o różnicach w skuteczności kampanii reklamowej (czy różnica między 3,5% a 2,7% to dużo czy mało?)

Cena: 9 zł

Kup teraz
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>