• Kiedy ujawniać cenę w sprzedaży bezpośredniej, nawet jeśli klient o nią pyta?
  • Od czego zacząć rozmowy z klientem?
  • Jak ułożyć w firmie etapy procesu sprzedaży, aby zwielokrotnić skuteczność pozyskiwania klientów?
  • Jak stworzyć silną ofertę uniezależnioną od ceny?
  • 10 metod na wzbudzanie emocji: niech Twój klient kupuje z pełnym przekonaniem do oferty, a nie tylko na bazie ceny
  • 6 metod na zwiększenie zaufania klienta do Twojej firmy
  • 6 sposobów na umiejętne przedstawienie ceny
  • Jakie strategiczne pytania trzeba sobie zadać, jeśli masz ceny znacznie wyższe niż konkurencja - i klienci nie chcą przez to kupować
  • Poziom: Zaawansowani

Cena: 87 zł

Kup teraz
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>