• Od czego przede wszystkim zależą elementy, które umieszczamy w serwisie internetowym?
  • Na czym polega zjawisko "rozdrabniania skuteczności"?
  • Perspektywa klienta. Jaki jest efekt psychologiczny publikowania rozmaitych dodatków na stronie internetowej?
  • Jaki jest konieczny warunek, który musi spełnić strona, aby warto było na niej publikować wiele elementów? Przykłady
  • Jak określić cel strony internetowej?
  • W jaki sposób sprawdzić, które elementy poprawiają skuteczność strony internetowej?
  • Jakie elementy warto rozważyć, aby znalazły się na naszej stronie? Przykłady
  • Jak zwiększyć sprzedaż na swojej stronie internetowej - produktowej lub w sklepie?

Cena: 37 zł

Kup teraz
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>