• Dlaczego warto promować się poprzez dzielenie się wiedzą na temat naszej branży i produktu? Przykłady
  • Jaką formę może przyjąć przekazywana klientom wiedza?
  • Jak łatwo mnożyć różne media i formy przekazywanej wiedzy?
  • Dowiedz się dlaczego "jeżeli ludzie nie będą chcieli tego kupić, to nie będą tego chcieli nawet za darmo"
  • Jak zewaluować nasz pomysł na marketing ekspercki? Jakie są kryteria oceny pomysłu?
  • Jak stworzyć darmowy produkt informacyjny? Zbiór praktycznych pomysłów
  • W jaki sposób rozdawać nasz produkt informacyjny za darmo, aby się wypromować?
[hana-flv-player width="550" autoplay="true" video='http://www.strategie-rozwoju.pl/szkolenia/BP/video/Biblia_promocji_10_20100510.flv' /]

Cena: 47 zł

Kup teraz
 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>